Təsis sənədlərinə dəyəşikliklərin edilməsi   Leave a comment


Siz, bu prosedurun necə keçməsi barədə narahat olmaya bilərsiniz – bizim icramızda bu, hər zaman dəqiq və təyin olunmuş vaxtda həyata keçirilir. Dəyişiklikdən çəkinməyin, özü də söhbət yalnız təsis sənədlərindən gedirsə və Sizin, bizim kimi tərəf müqabiliniz varsa.Həyatda hər bir şey dəyişikliklərə məruz qalır. Dəyişikliklər – hərəkətin və inkişafın göstəricilərindəndir. Bu baxımdan, biznes də yerində saymır. Və elə ola bilər ki, təsis sənədlərinə dəyişikliklər etmək lazım olsun. Praktiki olaraq hər bir, hətta ən kiçik dəyişiklik belə, müfaviq qaydada sənədləşdirməni və mütləq dövlət qeydiyyatından keçməyi tələb edir. Və bu dəyişiklikləri məhdud müddətdə etmək təəb olunur. Əks təqdirdə, şirkəti ciddi cərimə gözləyə bilər.Qeyd etmək lazımdır ki, təsis sənədlərinə dəyişikliklərin edilməsi – kifayət qədər ciddi prosedurdur və şirkətin ilk qeydiyyatından daha mürəkkəbdir.
Və bu halda daha da diqqətli yanaşma tələb olunur. Müəssisənin təsis komplektinə aid heç bir sənəd diqqətdən kənar qalmamalıdır. Bəlkə də ilk baxışda bu, sadə görünə bilər, amma məsələyə diqqət etdikdə yəqin ki, xeyli dərəcədə mürəkkəb bir iş olduğu məlum olar. Axı hər şeyi tərtib edib doldurmaq kifayət etmir, bu işləri ciddi tələblərə uyğun həyata keçirmək lazımdır. Əks təqdirdə sənədləri əslən baxışa qəbul etməyə bilərlər və qiymətli vaxtınız itə bilər.Bizə müraciət edin və biz Sizi lazımsız qayğılardan azad edərik. Lazımi sənəd paketini tez və düzgün tərtib edərik, eləcə də bu və ya digər dəyişikliklərin məqsədəuyğunluğu barədə müəyyənləşməyə Sizə kömək edərik.

 

07/10/2011 tarixində, saat muhasibat-də əlavə olunmuşdur

Cavab qoy